«Інноваційність — це не про корпуси, аудиторії, забезпечення технологічності, це передовсім про ЛЮДЕЙ! Університет, як і будь-яка інша організація, є інноваційним тоді, коли люди, які створюють цю організацію, творять якісні зміни в ній, приносять щось нове та адекватно реагують на, знову ж таки, зміни в зовнішньому середовищі. І критично важливо, щоб інноваційна складова діяла від топ-менеджменту до простих виконавців».
«Є невеликі університети, які зіштовхуються з величезними викликами, зокрема обмеженнями бюджетів, що взагалі ставить під сумнів їхнє існування, і вони наважуються бути інноваційними. Тобто з двох можливих шляхів — змиритися із проблемами і зникнути або почати шукати відповіді і бути інноваційним — вони обирають другий».