«Україна входить у фазу якісної конкуренції.
Тепер проблема полягає не в кількості гравців, а в їх якості. Практично на всіх ринках сформувалися лідери, які створили технологічний відрив. Наздогнати їх вже неможливо ні за один рік, ні за два».
Чого більше не можна робити компанії, якщо у вашому сегменті ринку почалася якісна конкуренція?
НЕ МОЖНА:
📌Будувати свої плани без врахування стратегії конкурентів
📌Розпорошувати ресурси
📌Ігнорувати витрати
📌Захоплюватися лише реальною якістю продукту / послуги та ігнорувати якість комунікації
📌Відноситися до людей як до ресурсу
P.S. Сьогодні люди та корпоративна культура – це головний софт, з якого починаються інновації і створюється технологічний відрив…
Тому часто саме культура і атмосфера стають шансом на перемогу. Вони інтегрують людей і допомагають вистояти в конкурентній боротьбі.